Mystery Shopping
Langer marketing arrow Mystery Shopping
O nás
Získaná ocenění Proč nás Naše zkušenosti
Marketing
Inovativní marketing - - - - - - - - - - - - - - - - - Mystery Shopping Competitive Intelligence Staff team shopping - - - - - - - - - - - - - - - - - Merchandising Monitoring cen Optimalizace prodeje - - - - - - - - - - - - - - - - - Výzkum trhu - - - - - - - - - - - - - - - - - Odpadové hospodářství
Lidské zdroje - HR
Ceny PHM a kurzy měn
Aktuální ceny

Mystery Shopping

Proč Mystery Shopping?



Mystery Shopping

Mystery shopping napomáhá odstranit profesionální slepotu, neosobní příslup a neochotu zaměstnanců.

logo.gif


Co nelze změřit, nelze ani zlepšit!

Kvalitu služeb nelze ničím nahradit!



Chete znát spokojenost a pocity vašich zákazníků? Pomůže Vám metoda Mystery shopping.


Chcete získat nezkreslené informace o úrovni vašich služeb?

Zajímá vás, jak jste na tom v porovnání s konkurencí?

Jak je Vaše firma a značka či konkrétní provozovna obecně vnímána?

Jaká je kvalita zákaznického servisu?

Jak je dodržována firemmní kultura, standardy a předpisy?


MYSTERY SHOPPING je pro Vás navíc nástrojem, který poskytne podklady pro cílený rozvoj Vašich zaměstnanců.


Mystery Shopping je výzkumná metoda měřitelného porovnání chování zaměstnanců, ve srovnání se stanovenými postupy a standardy v péči o zákazníka a prodejními postupy.


Mystery Shopping je ve všech svých formách prověřený pokročilý manažerský nástroj, sloužící ke sledování, vyhodnocování a zlepšování kvality procesu obsuhy, na všech místech kontaktu se zákazníkem.

Za využítí výsledků mystery shoppingu Vám poradíme, jak tyto výsledky použít pro optimalizaci a zvýšení výkonu prodejní sítě.

Mystery Shopping je nejvhodnější zejména pokud chcete zjistit:

- jak se chovají a vystupují zaměstnanci (spolupracovníci) při kontaktu se zákazníkem;

- jestli zaměstnanci (spolupracovníci) nabízí produkty, které jsou klíčové právě pro vás;

- jak přistupují zaměsnanci (spolupracovníci) k řešení reklamací a stížností;

- jak zaměstnanci (spolupracovníci) reagují na požadavky zákazníka;

- jestli dodržují zaměstnanci (spolupracovníci) zásady firemní kultury;

- jak jsou plněny interní předpisy a standardy obchodního jednání;

- jaké je vaše porovnání s konkurencí;


Možný postup při realizaci mystery shoppingu.

Nastavení cílů projektu mystery shoppingu.
Připravení scénáře mystery shoppingu a určení mechanismů.
Vytyčení tourplánů pro mystery shopping. Možno v České i Slovenské republice.
Důkladné proškolení testovacích návštěvníků.
Zajistíme důkladný dohled nad provedením mystery shoppingu.
Zpracujeme požadované výstupy
.

Mystery shopping využijete:

- ke zvýšení konkurenceschopnosti;

- pro zlepšení prodejních dovedností;

- pro zvýšení prodeje;

- pro růst zisků a tržní hodnoty firmy;


Výsledky Mystery shoppingu


Management společnosti má možnost vidět skutečnou úroveň poskytovaných služeb a často přijímá velmi zásadní opatření, která mohou vést ke zvýšení konkurenceschopnosti a posílení image proklientsky orientované společnosti.


Kde všude lze Mystery Shopping využít:

Samostatné obchody
Maloobchodní řetězce
Banky
Pojišťovny
Finanční instituce
Autosalony
Autobazary
Autopůjčovny 
Hotely
Kavárny
Restaurace
Bary
Cukrárny
Telekomunikační společnosti
Čerpací stanice
Realitní kanceláře
Společnosti s přímým prodejem
Statní správa
Společnosti s rychloobrátkovým zbožím
Kontroly agentur práce
Kontroly marketingových agentur
Cestovní kanceláře a agentury
Stavební spořitelny
Lékárny
Poštovní a logistické společnosti
Dopravní společnosti
Sázkové kanceláře
Eshopy

Ohodnoťte úroveň služeb formou utajených návštěv. Nabídka spolupráce majitelům vozidel těchto značek. Vstupte zde!
Autoservisy
Anketa
Jaká je Vaše spokojenost s kvalitou obsluhy, při nákupech a využívání služeb?

Výsledky
Facebook
Mapa stránek
Mapa stránek
Evropsky katalog SEO webu sleduje SEO nastroje.cz Langer marketing s.r.o.